Biuro rachunkowe i finanse
Rachunkowość i finanse

Jak promować biuro księgowe?

W branży związanej z księgowością i rachunkowością zarówno w dużych jak i małych miastach można zauważyć dużą konkurencję. Dlatego pozyskiwanie nowych klientów na usługi księgowe Sopot jest wyzwaniem. Jednak istnieją skuteczne sposoby promocji, które bez trudu może zastosować każde biuro księgowe.

Reklama w sieci

Każde profesjonalne biuro rachunkowe powinno mieć atrakcyjną stronę internetową. Taka strona to wizytówka firmy, dlatego jeśli biuro nie ma strony www lub jego strona powstała już wiele lat temu, to koniecznie należy stworzyć nowoczesną witrynę. Na stronie poza zakresem usług i cennikiem oraz danymi kontaktowymi warto umieścić referencje, certyfikaty i wszystko to co uwiarygadnia prestiż i jakość usług. Oczywiście stworzenie strony www to dopiero początek, ponieważ trzeba tą stronę wypromować, a pomóc w tym może dobra agencja interaktywna. Dobrym posunięciem jest też umieszczenie wizytówek biura w serwisach internetowych umożliwiających przeglądanie i wyszukiwanie ofert księgowych.

Reklama offline

Oczywiście nadal efektywne są tradycyjne formy reklamy. Dlatego można skorzystać z reklam w prasie czy radio, z ulotek, plakatów, bannerów, choć trzeba mieć na uwadze fakt, że często reklama tradycyjna jest droższa od reklamy w internecie. Trzeba też zadbać o dobre oznakowanie biura. Często zapomina się o tym, a tymczasem ludzie codziennie przechodzący obok niego mogą nawet nie wiedzieć o jego istnieniu. Dlatego warto rozważyć różne formy reklamy zewnętrznej – szyldy, drogowskazy, tablice informacyjne etc.

Rekomendacje

Najlepszą reklamą, jaką może mieć księgowość sopot są reklamy ze strony obecnych klientów. Oczywiście jeśli świadczymy wysoką jakość usług to naturalnie klienci będą polecać nasze usługi. Ale można też wspomóc ten proces poprzez opracowanie i wdrożenie systemu poleceń. Możemy na przykład nagrodzić rabatem tych klientów, z rekomendacji których pozyskaliśmy nowych klientów.

Wizerunek eksperta

Biuro księgowe tworzą doświadczeni specjaliści, którzy mają ogromną wiedzę. Jeśli podzielą się swoją wiedzą tworząc artykuły eksperckie, prowadząc blog internetowy lub organizując szkolenia dla przedsiębiorców, to biuro szybko zyska opinię eksperta w swojej dziedzinie. Można w tym celu wykorzystać modne ostatnio transmisje live lub webinary, napisać e-booka i wykorzystać wiele innych kanałów komunikacji.

You may also like...